maandag 30 juni 2014

1/10 Triathlon De Lollepotters 27/06/2014

Triathlon De Lollepotters 350/18/4

1. Tim Van Hemel 48.01
2. Tim Brydenbach 48.19
3. Sam De Bruyn 48.35

20. Steven Bogaerts 53.49 (3de H35)
23. Sven Lenaerts 54.04 (3de H40)
45. Wim Eelen 56.25 (5de H35)
51. Stefan Fleerackers 56.53 (9de H40)
64. Bert Aernouts 57.42 (41ste H)
187. Tanya Wuyts 1.06.55 (9de D)
264. Nathalie Goetschalckx 1.13.30 (22ste D)

319. Deurinckx Kathleen 1.39.47

Ploegenklassement

1. Trille 52.49
2. White cliffs of Malle 54.08
3. De Halse duvels 54.25

4. BIR 55.18

18. Diaspora 1.17.34




3 opmerkingen:

  1. Knappe prestatie mannen,nog 1 plaatske beter en we staan op het podium
    Ik heb in de Ardennen de eerste koppeltraing moutainbiken - lopen afgewerkt
    Joris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de wedstrijd waar veel mensen de smaak te pakken krijgen van den triathlon, de lollepotters. Recreatiever bestaat niet volgens mij, maar hoe hard de organisatie ook hun best doen het zo recreatief mogelijk te houden, toch staan er ook ieder jaar wel wa toppers aan de start. Vorig jaar niet meegedaan dus niet in de VIP startbox, om zo midden int pak het water in te duiken, samen met de andere 380. Van zwemmen kan hier nie gesproken worden, gewoon kwestie van zo snel mogelijk uit die put te zijn. Ik weet ondertussen ook dak tijdens het fietsen op nie te veel steun moet rekenen van anderen, maar halverwege kom ik samen met 2 goei fietsers zodat er toch een deftig tempo gereden wordt. Als ik aankom aan de wissel zie ik nog net Sven en Wim het bos inlopen, en dankzij menne snelle wissel (fietsen met loopschoenen) ben ik snel bij de wim. Me dien andere had ik veel meer moeite om in te halen, het is dan ook pas halverwege dat ik hem kan passeren. Samen halen we nog Stijn B in zodat we ook int ploegenklassement het FAT voor zijn.
    4de en laatste discipline is en blijft in oostmalle de zwaarste, en hoe later het wordt hoe groter de ambities voor de toekomst worden.
    Merci aan de willem om mekanieker te spelen, en aan den tom om ons veilig thuis af te zetten. Tot volgend jaar met dubbel zo veel volk !?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was even een serieus verschil met de week voordien in Luxemburg qua infrastructuur...In Luxemburg moest je voorbij 3 controleposten voor je je fiets kan wegplaatsen in de wisselzone, in Oostmalle heb ik hem tegen een boom gezet (merci voor de tip Steven!) in het bos.
    Zoals de Steven al zei, zwemmen was meer waterlopen...en fietsen was alles behalve veilig & van samenwerking geen sprake.
    Maar ik kon BIR team niet in de steek laten en achteraf gezien toch blij dat ik heb meegedaan!
    Bangelijk dat we met 1ste deelname als onmiddellijk een 4de plaats hebben ingepalmd ! Volgend jaar zeker op het podium!!
    Mechanische ondersteuning van BIRfirma Willem was top!
    En...heeft den Tom ons thuis afgezet ?....:)

    BeantwoordenVerwijderen